Less is more. Make-up voor een zomerse dag.

Ik draag heel graag make-up, maar als het heel erg warm is doe ik liever wat lichte make-up op. Gewoon wat basis make-up producten. Deze zal ik nu eens overlopen.        

Fond de teint doe ik liever niet aan als het heel erg warm is want ik heb van nature nogal een vettige huid en als het warm is loopt mijn fond de teint als het ware van mijn gezicht.
Deze vervang ik dan door een BBcrème.
Dit bevat bovendien ook SPF die je huid beschermt tegen de zon. Anders draag ik niets van make-up en doe ik enkel een dagcrème met SPF in of wat zonnecrème aan. Eventueel doe ik dan nog wat poeder op mijn T-zone om de glans wat weg te nemen.    

Daarna zou vul ik mijn wekbrauwen nog in met een wenkbrauwpotlood of poeder. Je wenkbrauwen invullen maakt al een heel groot verschil. Vandaag gebruikte ik de eyebrow pencel van Catrice ‘Don’t let me brow’n(04)’.

Onder mijn wenkbrauwen, mijn ooghoeken en onder mijn ogen breng ik wat highlighter aan om mijn gezicht meer dimensie te geven. Vandaag nam ik de highlighterpen van Catrice ‘Eye like(010)’.

Dan neem ik mijn eyeliner erbij en teken ik een simpel lijntje boven mijn wimpers en dan doe ik mascara aan. De eyeliner die ik gebruik is de Glam’eyes liquid liner in ‘Black glamour(001)’ van Rimmel en de mascrara is van Yves Rocher ‘Noir(01)’.

Als laatste kies ik nog voor een zacht zomers liptintje.                                        
Dit is zowat mijn make-up op een warme dag. Zoals ik het meestal doe. Natuurlijk zijn er dan ook dagen dat ik lichte oogschaduw aandoe of wat blush.              ❤️          

Geef een reactie

