De lente TAG 2016

Vandaag is het officieel lente. Joepie!! De lente is één van mijn favoriete seizoenen, niet alleen omdat het dan mijn verjaardag is ,maar ook omdat het dan eindelijk terug wat warmer wordt (hopelijk) en het langer licht is.

Ik zag deze TAG op de blog van Lindsey Beljaars en was meteen enthousiast om hem ook in te vullen. Ben je benieuwd? Lees dan verder.

Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?

Bloemen, kleur en langere dagen. Ik vind de lente heerlijk omdat alles terug ‘ontwaakt’ na de winter. De bomen krijgen terug bladeren, de bloemknopjes komen uit en je hoort de vogeltjes fluiten. Zalig! Ik krijg er een instant goed gevoel van.

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?

Naar een bloemenveld en vers gemaaid gras!

Wat is je favoriete lente nagellakkleur?

Ik draag niet zoveel nagellak omdat het jammer genoeg niet mag op mijn werk. Als ik dan toch zou mogen kiezen dan ga ik in de lente liefst voor een vrolijke pastelkleur. Hier enkele van mijn favorieten:

12674309_10153594114653915_168546250_n (1)Van links naar rechts: Ciaté – Chinchilla, Cartrice limited edition- Walk On air, Revlon-Buttercup & Kleancolor- Pastel Teal 

Wat is je favoriete lentebloem?

Dat is ongetwijfeld een Meiklokje, Meibloempje of Lelietje Van Dalen. Het ruikt zo heerlijk en fris als het in je woonkamer staat. Het is bovendien ook heel schattig met de kleine witte ‘klokjes’.

Welke lentetrend (make-up, fashion, of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?

De pastelkleuren die overal in terug komen dit seizoen vind ik fantastisch. Zowel in make-up als in fashion zitten de crèmekleuren, zacht roze en ‘peachy’ kleuren. Ik hou erg van de pastel gekleurde broeken die op dit moment in winkels massaal aanwezig zijn voor de lente. Voor mijn make-up ga ik deze lente veel gebruik maken van ‘peachy’ en crèmekleuren.

Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?

Moeilijke vraag want ik hou van zoveel geuren. Ik denk Ralp Lauren ‘Romance’. Dit is een hele frisse bloemen geur. De geur doet mij eigenlijk wel wat denken aan Meiklokjes.12380219_10153594114913915_2025846723_n

Ik hou ook heel erg van al mijn Marc Jacobs geuren. Die hebben één voor één een heerlijke bloemengeur en die flacons zijn prachtig.12527800_10153594114938915_1933689747_nVan links naar rechts: Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh, Marc Jacobs Daisy Mini, Marc Jacobs Daisy Dream, Marc Jacobs Daisy Sunshine 

Doe jij mee aan de lenteschoonmaak? 

Ja, voor mij betekent dat de winterkleren en schoenen aan de kant en plaats maken voor mijn lente/zomerkleren.

Wat is je favoriete lente accessoire?

Mijn favoriete accessoire is een mooi licht sjaaltje om mijn outfit af te maken.

Heb jij nog leuke plannen tijdens de meivakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?

Er komen nog heel wat leuke dingen aan zoals communiefeesten, babyborrels en mijn verjaardagsfeest natuurlijk. In mei gaat er ook een leuk plaatselijk evenement door waar ik waarschijnlijk zal helpen nl. HOP rock, daar kijk ik zeker naar uit.

Omschrijf je favoriete lenteoutfit:

Weg met de dikke winterjas en ‘hello’ jeansjasje met daaronder T-shirt of een mooie blouse met een jeansbroek. Als schoenen een simpele sneaker of een paar inlopers.

Dat was mijn lente TAG voor 2016. Willen jullie deze ook overnemen? Doe gerust en laat dit achter in de reacties zo kan ik die van jullie ook lezen.

Happy Springtime!

Adaygoesbyunnoticed
Geef een reactie

