Liebster Award

Wat een eer! Ik ben genomineerd door  Claudia Struijck van de blog Beautytag voor een Liebster Award! Hartelijk bedankt daarvoor.
Een liebster award is een virtuele award voor beginnende bloggers om de persoon achter de blog beter te leren kennen. Dus ik ben heel erg vereerd dat ik deze ontving. 

Bij de award krijg je enkele vragen die je op je blog kunt beantwoorden:

Hoe ben jij je blog begonnen?
Toen ik een jaar of 16 was is mijn passie voor make-up begonnen want dan kreeg ik mijn eerste make-upkistje. Het stelde niet veel voor, maar ik heb het met heel veel liefde gebruikt. Na uren YouTube filmpjes bekijken en andere blogs te lezen, leek het mij erg leuk om ook mijn passies te delen via een blog en op die manier is het begonnen.

Hoelang bestaat je blog al?
Mijn blog bestaat al van 2013, maar deze startte ik op Blogspot. Na een tijdje viel mijn blog wat stil. Ik was bezig met mijn studies en had niet veel inspiratie. Op een gegeven moment begon ik het erg te missen en startte ik opnieuw met volle moed aan mijn blog. Daarna besloot ik ook om hem over te zetten op WordPress en sinds februari van dit jaar ben ik weer volop aan het bloggen. Een nieuwe start.

Wat doe je naast het bloggen, werk je of studeer je nog?
In 2014 ben ik afgestudeerd al ergotherapeut. Momenteel ben ik 1,5 jaar aan het werk als animator. Ik hoop ooit mijn droomjob als ergotherapeut binnen de revalidatie te kunnen uitoefenen.

Met wat voor camera maak jij je foto’s?
Simpelweg met mijn Iphone 5S. Als mijn spaarcenten het toelaten zou ik wel een reflexcamera willen aanschaffen.

Hoe kom je aan inspiratie?
Mijn inspiratie komt van overal: door andere bloggers, tijdschriften, leuke winkeltjes, enzoverder.  Het zit hem soms in de kleine dingen.

Over welke onderwerpen lees je het liefst?
Mijn grootste passie is natuurlijk beauty, maar ik hou eigenlijk van veel onderwerpen om te lezen. Voorbeeld tips voor een gezonde levensstijl of de laatste nieuwe modetrends.

Wat is je favoriete vakantieland?
Mijn droomvakantieland is Amerika, zonder enige twijfel. Als sinds mijn 18 de is mijn reis al zo goed als uitgestippeld. Sparen is dus de boodschap.

Wat doe je buiten het bloggen het liefst in je vrije tijd?
Uitgaan met vrienden, creatief bezig zijn of gezellig buiten zitten doe ik het liefst van allemaal.

Wat wil je komend jaar bereiken met je blog?
Dat mijn blog kan groeien op alle vlakken en dat ik vooral blijf doorgaan. Opgeven staat namelijk niet in mijn woordenboek.

Waar zie je jezelf en je blog over 5 jaar?
Hopelijk woon ik in mijn eigen mooi gedecoreerd huisje samen met mijn vriend. Ik zie mezelf zeker nog bloggen en hopelijk krijgt mijn blog ook meer bekendheid. We zien wel ik leef dag per dag en adaygoesbyunnoticed ;).

Vijf willekeurige feitjes over mij:

  1. Morgen ben ik jarig! Op 13 april 2016 word ik 23 jaar.
  2. Ik ben 100% een kattenmens.
  3. Mijn lipstickcollectie telt meer dan 60 soorten.
  4. Ik woon in West-Vlaanderen.
  5. Sushi Sushi Sushi

Mijn genomineerden zijn: 

http://www.rubywho.nl/
https://sneakersandpawsexample.wordpress.com/
https://andlittlethings.com/

De genomineerden zijn natuurlijk vrij om deze al dan niet over te nemen maar zij inspireren mij iedere dag!

adaygoesbyunnoticed
14 gedachtes over “Liebster Award

  1. Wat leuk je antwoorden op de tags. Zo leer ik je steeds beter kennen. De 5 feitjes zijn ook enigszins herkenbaar. Wat leuk dat jij ook van katten en sushi houdt. Keep up the good work! En morgen jarig….van mij heb je al een kado gehad hihihi. X

    Like

  2. Hi Ellen, wat leuk je antwoorden op de tags!! Zo leer ik je ook steeds beter kennen!! Die 5 feitjes erg leuk en wat gaaf dat jij ook zo van katten en Sushi houdt!! Keep up the good work! Oja en morgen party. Nou je hebt van mij al je kado gehad!! Hihi. X

    Liked by 1 persoon

  3. Dit is op Sneakers & Paws herblogden reageerde:
    Adaygoesbyunnoticed, de naam alleen al spreekt aan, vind je niet ? Deze topper is genomineerd voor de liebster award (discover new blogs). Ik volg haar al een tijdje en ze is … S u P e R ! Get your happy on and follow her blog! 🙌

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

