Ultra Blush Palette’Hot Spice’-Revolution

Revolution is een cosmeticabedrijf opgericht in London in 2014. Langzaam aan is dit merk wereldwijd in opmars met hun top producten. Ze zijn vooral bekend voor hun mooie paletten en hun budgetvriendelijke prijzen.

Onder Revolution valt ook het merk ‘I<3 Makeup’, vooral bekend door de superdupes van de ‘Chocolate Bar Palettes’ van ‘Too Faced’.

Ik ben al een tijdje verzot op de Revolution blush palettes. Jammergenoeg zijn ze hier in België nog niet op veel plaatsen te vinden. Enkele dagen geleden kwam ik dit merk voor de eerste keer tegen  in de ‘Di’.

Vooraleer ik een palette koop of bestel, test ik deze eerst het liefst. Daarom was ik blij om dit palette te vinden in België. Na het testen was ik dan ook verkocht.

Ik koos voor het Ultra Blush Palette in ‘Hot Spice’.


Het palette bestaat uit 8 prachtig gepigmenteerde kleuren, zowel mat als glimmend. Het zijn acht warme, roze tinten.

Het palette is door mij al getest en goedgekeurd. De kleuren blenden heel goed, zijn gemakkelijk aan brengen en de pigmentatie is super.

Het palette kocht ik voor €10.99 in de ‘Di’. Alle producten van Revolution zijn ook te koop via Boozyshop.

Neem ook een kijkje op de website van Revolution voor hun volledige aanbod.

Adaygoesbyunnoticed.

 

2 gedachtes over “Ultra Blush Palette’Hot Spice’-Revolution

Geef een reactie

