Brushegg -PARK AVENUE by di

Make-upkwasten reinigen is een minder plezant onderdeel van een make-up routine. Toch maakt een eenvoudige en handige tool dit al veel leuker.

Kwastenreinigers zijn momenteel erg populair als accessoire, van reinigings-matjes, handschoenen tot eitjes en dit in alle kleuren van de regenboog.

Ik was al een tijdje op zoek naar een tool om mijn kwasten te reinigen, tot ik dit leuke reinigingseitje van PARK AVENUE in de winkel ‘di’ tegenkwam.

Het eitje is gemaakt van silicone en bestaat uit ribbeltjes en steeltjes, ideaal voor een diepe reiniging van de kwast.
De tool is heel compact en handig in gebruik. 13521638_10153821388103915_455157745_nIk ben erg tevreden over hoe hij de kwasten schoonmaakt, naar mijn mening zijn die heel goed en diep gereinigd.

Hoe te gebruiken? Doe wat zeepvrije zeep vb. zwitsal wasgel of babyshampoo op het eitje. Plaats de borstel op de tool en draai deze rond over de steeltjes en doe deze van boven naar onder over de ribbeltjes. Daarna spoel je alles in zijn geheel af onder lauw water.

Als alle kwasten gereinigd zijn laat ik deze drogen op een schone handdoek op de badrand. Mijn kwasten zijn daarna erg schoon en terug klaar voor gebruik.

Een aanrader!

Brushegg- PARK AVENUE te koop bij Di

Adaygoesbyunnoticed

 

3 gedachtes over “Brushegg -PARK AVENUE by di

Geef een reactie

