Styletone augustus ’16: The future is now!

Ik ben net terug van een heerlijke reis in Puerto De La Cruz in Tenerife. Het was er prachtig! We hebben onder andere de vulkaan El Teide bezocht en het mooiste dierenpark van Europa nl. Loro Parque. Nu, misschien later meer over mijn reis.

Toen ik thuis kwam lag er mij een leuk pakketje te wachten, de Styletone van de maand augustus.
Het thema van deze maand is ‘the future is now’, met producten die ervoor zorgen dat je een optimaal vakantiegevoel hebt, die hopelijk nog eventjes blijft.

De box bevat terug vijf full-size producten:

1/ Seraphine- Rosy Cheeks

Als eerste product zat deze natural lip & cheek gel. Het heeft een mooie donkerroze kleur en heeft de heerlijke geur van rozen. De gel bevat geen parabenen, gluten, mineral oils en is vegan. 14101708_10153972982048915_906941974_nAls tip geven ze mee dat deze ideaal is als lip stain. Breng de gel aan, laat een paar minuutjes zitten en verwijder de rest van het product. Je lippen hebben dan een mooie roze tint.

2/ Manna Kadar- Radiance Split Pan Bronzer&Highlighter Duo

Op het eerste zicht dacht ik dat dit een duo oogschaduw was, maar het is een bronzer en een highlighter duo.

De highlighter is een mooie champagne kleur en bevat veel pigmentatie. De bronzer is een warme bruine tint, die voor mij net iets te veel schimmer bevat als bronzer. Ik zal deze eerder als een oogschaduw gebruiken. Door de zachte structuur zijn ze gemakkelijk te blenden.

3/ Ellovi- Tinted Lip Butter

Deze tinted lipbalm zit vol goede en natuurlijke producten. Het bevat maar zes ingrediënten: Een mediterraanse bloem die zorgt voor de kleur, zonnebloem olie, macademia olie, shea butter, mango zaad en hawaiiaanse kokosnoot olie.

4/ Ecoco- Cosmetic Glove

Over het vierde product ben ik erg enthousiast!! Het is namelijk een washandje die de make-up verwijdert enkel met de hulp van water. De zachte XXT-S microvezels hebben de eigenschap om ‘vervuiling’ op te nemen.14081210_10153972981928915_358603012_n De Glove is bovendien ook multifunctioneel. Het verwijdert make-up en je kan het gebruiken als scrub want het verwijdert ook dode huidcellen.

Als dat nog niet genoeg is bevat het ook tal van voordelen zoals; hypoallergeen, handig formaat (ideaal voor op reis), duurzaam (500 maal te wassen in de wasmachine!) en voordelig (gedaan met het aanschaffen van cleaners en/of pads).

5/ Paese- Brow Setter

Het laatste product is een wenkbrauw setter. Ik ontving het kleur Dark Brown, voor medium tot donkerbruin haar. Ideaal want dit past perfect bij mijn haarkleur!

Dit waren de vijf producten. Het product waar ik het meest enthousiast over ben is ongetwijfeld de ‘Cosmetic Glove’ van Ecoco.

Meer info over Styletone? Klik dan HIER.

hgjv

 

 

Geef een reactie

