Signal White Now Touch

Vandaag lag er onverwachts een leuk pakketje op mij te wachten nl. één van Signal.

The White Now Touch pen is nieuw in hun assortiment. Een product die er voor zorgt dat vanaf nu niet alleen je make-up on fleek is maar dat je ook een stralende witte glimlach hebt. Producten om je tanden te bleken komen steeds meer in de spotlight. Ook ik ben geïnteresseerd wat er allemaal op de markt bestaat voor die mooie ‘witte glimlach’, maar meestal is dit een heel gedoe en kostelijk. Daarom ontwikkelde Signal een product die gemakkelijk, snel en betaalbaar is. Bovendien belooft het onschadelijk te zijn voor je tandglazuur en mag het dagelijks gebruikt worden.

De pen bevat een serum die de tanden onmiddellijk een tijdelijk witmakend effect geeft.
Slechts in 3 stappen is het gebeurd: Click, Touch, Smile! White Now Touch belooft veel, maar werkt het ook? 

Zowel mijn zus als ik hebben het getest.
De pen is gemakkelijk in gebruik en door het handige borsteltje is het product eenvoudig te verdelen over de tanden.
Het is wel lastig om één minuut je tanden niet te raken met je lippen of tong.
Het effect is niet spectaculair maar we zien wel een miniem verschil.

Conclusie: Het is een leuk product en goed ontworpen. Alleen zou ik het zeker niet dagelijks gebruiken. Op die momenten waar je er op je best wilt uitzien zoals een date of een avondje uit is het zeker een leuke meerwaarde.

Gebruik vóór de pen ook een witmakende tandpasta zoals Signal White Now CC Care Correction Whitening en een goeie tandenborstel: Signal White System (verwijderd vlekken en polijst het glazuur) om een nog beter resultaat te bekomen. 

Ik ben alvast heel erg tevreden van de White Now lijn van Signal.

Signal White Now Touch €14.99 te koop bij Kruidvat.

Als laatste wil ik nog eens Unilever en Listenuppr bedanken om dit leuke pakket van hen te mogen ontvangen.

hgjv

 

Plaats een reactie