CO LAB Dry Shampoo

Hellow!! Long time no see…

Het is al een eindje geleden dat ik EINDELIJK nog eens een blogbericht schreef. Laat ons zeggen dat we last hadden van een winterdip! Maar vandaag is het lente! Ik voel het terug.

Ik ben al een tijdje fan van droogshampoos, vooral deze van Batiste vind ik fijn.
Laatst ontdekte ik een nieuw merk. De droogshampoo van CO LAB™. Hun mooie en kleurijke verpakkingen zijn een echte ‘eye catcher‘ en vallen dus meteen op in de winkel. Heel bijzonder vind ik dat deze ontworpen zijn door beauty goeroes met onder andere een bekende internationale blogster Ruth Crilly. Als blogger vind ik dat natuurlijk super leuk om deze te supporteren. Bovendien won hij ook al een award!

Ze beloven geen witte waas na te laten in het haar en het product doet wat het beloofd! Ook op mijn donkerbruine haar laat het geen waas achter. De geur is goddelijk en doet me meteen denken aan een tropisch Paradijs zoals de naam van deze die ik uitkoos beschrijft ‘Paradise’. Ze hebben nog heel wat andere soorten. Ik zal ze dus één voor één kunnen testen.

Wil jij deze CO LAB™ droogshampoos ook testen? Deze zijn te koop in het Kruidvat.
www.colab-hair.com

ENJOY THE SPRING X

hgjv

 

 

 

Plaats een reactie